mag ik dan direct ook aanvragen om verschillende kleuren te renderen voor mtb routes en andere lokale of regionale wegroutes. Een mooi (lees: slecht) voorbeeld is de anwb route in Zuid-Limburg mergellandroute en de 8 vaste mtb routes in diezelfde regio. één grote spaghetti op dit moment.

-----Original Message----- From: Minko
Sent: Wednesday, November 14, 2012 9:41 AM
To: talk-nl
Subject: [OSM-talk-nl] openfietskaart

Het zal de regelmatige forumbezoeker niet zijn ontgaan maar voor andere fietsende mappers misschien wel interessant om te melden. Ter ondersteuning van het mappen van fietspaden hebben Peewee, Noordfiets en ik een aantal webkaartjes gemaakt:

Cycleway tags on OSM - http://mijndev.openstreetmap.nl/~ligfietser/fiets/index.html Surface tags on paths & tracks - http://mijndev.openstreetmap.nl/~ligfietser/fiets/surface.html

Misschien is het mogelijk dat deze overlays op een of andere manier geïntegreerd kunnen worden met de openfietskaart.nl? Zodat die tags makkelijker gevonden en gebruikt kunnen worden? De ontwikkeling van die laatste kaart (aub niet verwarren met mijn openfietsmap.nl!) lijkt me al een tijdje stil te hebben gestaan, misschien dat dit weer een boost kan geven. Overigens mogen die kleuren ook aangepast worden, dat donkergroen van weilanden en lichtgroen van bossen kan beter omgewisseld worden. En als we toch bezig zijn, torens zijn meestal gsm masten, die horen niet thuis op de openfietskaart.

Groet, Minko