Bedankt Robert,
Volgens mij staat de kaart al op openstreetmap.nl ;-)
Maar ik begrijp wat je bedoelt, de kaart is overigens nog steeds in
ontwikkeling.

Ja die surface lijst is wat aan de lange kant.
Je kan dat beter op het forum
http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?pid=290907#p290907
doorgeven misschien dat Noordfiets een oplossing weet, die is verantwoordelijk
voor de techniek ;-)
Misschien ook met een screenshot erbij?