On 2014-11-28 08:22, Marc Zoutendijk wrote:
Op 28 nov. 2014, om 08:08 heeft Léon Tebbens <l...@tebbens.eu> het
volgende geschreven:

Een forum vereist dat je er aan denkt om het te bezoeken, een mailinglijst komt in je mailbox. Als deze mailinglijst zou stoppen dan ga ik discussies missen, want ik ga niet een forum bijhouden. Behouden kortom.

Daar gaat hij weer: Je mist helemaal niets want je kunt je abonneren.

Ik heb even gekeken maar ik kan niet vinden hoe ik me kan abonneren dat alle topics naar me gemaild worden. Natuurlijk zal het zo zijn dat je een meldingsmail krijgt als je in een topic hebt gereageerd, maar dan moet je dus eerst in dat topic reageren.

Maar verder snap ik het nog niet: waarom zijn er mailinglijsten en is er een forum? Ik zie op het forum dat er ook delen voor alle landen zijn. Waarom moet je alles dubbel doen? Ik denk dat dit geen discussie is die voor alleen Nederland gevoerd moet worden maar iets is wat je bij de OSMF moet opnemen: waarom overal een mailinglijst en een forum voor?

Maarten