Salut,

Varianta propusa de Nini este ok. Atentie, exista o problema! In 1992
respectiv 2002, organizarea teritoriala (la nivel localitate) era diferita.
Este necesara o analiza legata de Siruta localitatii si de siruta nivelului
superior (comuna/judet). Oricum, ramane de vazut granularitatea datelor ce
va fi publicata de INS.

Dragos