Din păcate în versiunile din 2011 câmpul respectiv nu mai există :(
Probabil s-au gândit că mai bine țin informația asta pentru ei, ca să
o poată taxa. Eu până acum am lucrat cu județe și orașe, n-am coborât
mai jos, așa că nu m-am lovit de problema asta.

Să sperăm că măcar rezultatele din 2011 vor fi la liber o perioadă,
deși m-ar mira.

Strainu

În data de 7 ianuarie 2012, 09:29, Vasile Craciunescu
<vasile.craciune...@gmail.com> a scris: