În data de 26 septembrie 2012, 23:43, Ciprian Talaba
<cipriantal...@gmail.com> a scris:
> Salut,

> Cred ca pleci de la premiza gresita ca datele OSM sunt folosite in mod
> aproape exclusiv de aplicatiile de navigatie, si minimizezi utilizarea
> lor in harti pe hartie (doar un exemplu). Imi aduc aminte destul de
> clar hartile din colectia Muntii Nostri, unde drumurile era impartite
> in: drum modernizat, drum nemodernizat, drum forestier, etc. Nimeni nu
> spunea nimic de DN, DJ, etc, pentru ca nu e o informatie care sa te
> ajute cu nimic la alegerea unei rute pe baza unei astfel de harti.

Cu ce contrazice asta propunerea de a folosi alte taguri pentru
marcarea calității drumului? O asemenea hartă ar trebui doar să
folosească alte taguri, ceea ce ar fi consistent cu înțelesul acelor
taguri.

> Pana acum solutia lui Anatolie mi se pare cea care reuseste sa imbine
> cel mai OK cele doua "lumi".

Cu excepția faptului că pierzi uniformitatea datorită câtorva excepții
ȘI strici toate generatoarele de hărți existente - fie ele pe hârtie
sau electronice.

Toată discuția a început (din partea mea) de la faptul că excepțiile
fac dificilă completarea și implementarea hărților, iar voi propuneți
niște excepții și mai mari.

Strainu