Foarte interesant... Inclusiv daca te uiti la ea cu un ochi de urbanist
observi ca trama stradala nu are o regula - fie ea organica sau proiectata
pe planseta - pare mai degraba o trama organica trasa cu liniarul, ceea ce
e mai greu de gasit :) . Cine a desenat-o nu s-a prea straduit sa faca
localitatea sa para reala din punctul asta de vedere.

Dan

Dan Stoian