Salut,

Utilizatorul și a desenat un cartier în sudul Bucureștiului și o regiune în
Sudanul de Sud. Revoc schimbările dar am învățat că este mai bine dacă aștept
o zi ca să autorul pot citi mesajul meu.

Cred că este bine dacă cumpărăm datele în OSM din când în când cu alte date.
Orașe sunt ușor, alte obiecte sunt mai greu.  Acum niște luni am șters un sat
numit „gipsy village” care a fost pe OSM de trei ani.

Michael