Aoleu..... stai colegu ca nu-i asa..... Uite eu sunt mai glumet din fire, si
posibil ca alte persoane sa nu inteleaga ca eu glumesc, su nu gusta glueme
mele, sau apropo-urile......     Iti dai seama ca nu pot sa fac misto sau
chestii de genu , de voi care sunteti mai "batrani".  Se poate spune ca voi
ati prins epoca comunista, inainte si dupa trecerea la potlatch 2, cu
licentele si etc........

     Toata stima si respectul pentru voi, eu doar bateam un apropo, legat de
faptul ca au fost raportate niste localitati lipsa gen Onesti, de mai bine
de 2 luni, si nimeni nu a reparat... Le-am facut si eu in 4 ore cu tot cu
cladiri..... N-am avut ce face intr-o seara si am vrut sa vad in cat timp
pot reface un oras, distrus in mai bine de 80%. ..  Normal ca am mai tras
cate un ochi pe ici pe colo si-n zilele ce a urmat , ca imi mai venea cate o
idee si mai verificam cate ceva.....

        Doar m-a deranjat faptul ca la un oras mare , de tranzit, etc, nu-l
face nimeni de zici ca parca e targu mures, sau bucuresti. Dit'a'mai
orasele........

        O seara placuta.... tinem legatura , daca nu te-ai suparat nici tu
si nici colegu' Toth....