Cred ca am gasit problema si am remediat-o. DC190 trece peste autostrada cu un pod si nu se intersecteaza sub nicio forma cu aceasta acolo. Era link facut pe ambele directii de mers ale autostrazii cu acest DC190. Dar oricum nu trebuia sa te ruteze de pe autostrada care are prioritatea cea mai mare pe un amarat de drum comunal...