Salut Cosmin,

Ai putea să ne dai coordonatele (macar aproximative) de unde incepe
inregistrarea? Nu pare a fi un format cine stie ce complicat, dar
google n-a dat niciun rezultat iar gpsbabel nu pare sa stie de el, asa
ca as incerca sa-l decodez de mana...

Strainu

În data de 3 mai 2013, 11:49, Cosmin Belea <cbe...@gmail.com> a scris: