Salut,

asta cautam! :) Multumesc!

Da, intr-adevar, sunt mai multe dispozitive care folosesc acelasi tip de
fisier, de aceea intrebam de format. De "decodat" formatul fisierului... o
lasasem in ultima instanta. Acel RegistratorViewer nu mi-a trecut prin
mana. Fisierul .GPX rezultat este corect, deci problema e rezolvata.

Multumesc inca o data.