Nu ar fi mai usor sa le dam mai sa le geocodeze? Da, ar mai trece ceva timp
pana cand ar face treaba asta, dar mi se pare ca macar ar duce-o pana la
capat decat cum e acum, care pare a fi doar un xls(!!!, format prioritar,
macar puteau sa puna si ei un csv) luat de la posta pe care il primesc si
postasii. Nu pare ca au depus prea mult efort pentru datele astea.

Rares