Stiu ca sunt stransi cu usa, dar ma gandeam ca poate ar depune macar uuun
pic de efort. Ffs, XLS? macar nu e XLSX.

Daca e sa faci ce ai zis tu, ceea ce pare destul de complicat, ai putea sa
produci si o unealta care sa arate unde sunt posibilele erori ca dupa aia
sa mergem sa le corectam manual?

Rares