Tocmai ce au fost prezentate niste drone acum cateva zile la emisiunea I Like it de la pro Tv. O drona cu raza de actiune de la cativa zeci de metri pana la cateva sute de metri costa de ordinul a 300-800 euro sau ceva mai mult. Una cu o raza de actiune de la caitva kilometri in sus - cateva mii de euro...