Un zmeu cu suprafata portanta marita poate cara un payload mai mare decat o
drona sau un balon cu heliu. Infinit mai ieftin, inaltimea la care poate fi
ridicat este de cateva zeci de metri, cred ca e suficienta pentru incercari.
Si mai are un feature: e recuperabil. Si daca pica intr-o curte cu caine rau,
tragi de sfoara si recuperezi aparatura.

--owene

On Monday, December 9, 2013 2:53 PM, Gabriel Sebastian Moise