Salut.

Pe calea Calarasilor intre nr. 291 si 309 in mod normal trebuie sa fie 307. Nu stiu daca l-am gresit eu cand l-am trecut , dar vad ca acolo este 197 si este pus de tine un cod postal pe el. Am trecut ieri pe acolo si intr-adevar nu exista numarul 197 acolo dar nici in alta parte . Trebuie sa fie 307. Intrebarea e daca il pot modifica eu in 307 , avand in vedere ca are alocat un cod postal care probabil ca nu mai are legatura cu acel numar, sau sterg tagul postcode de pe el? Oricum sunt multe numere pe acolo care inca nu au si cod postal....