Trebuie să modifici/ștergi și codul poștal când modifici numărul,
altfel intră la erori.

Problema cu Calea Călărașilor e că în acte nu se numește așa, ci Calea
Călărași (vezi hărțile PMB, de ex http://hip.pmb.ro/hip5/ ). Văd că
mi-ai anulat redenumirea și n-ai făcut bine. Mai sunt adrese fără cod
poștal că n-am apucat eu să redenumesc toate punctele cu Călărași.

Strainu

În data de 18 decembrie 2013, 09:40, Razvan
<radulescu.raz...@gmail.com> a scris: