Salut. De abia acum am citit mailul, deoarece aseraa am ajuns prea tarziu acasa sa il pot citi. Interesant link-ul unde ai facut cererea la primarie. Bine de stiut :D

Si inca un reper de acolo foarte important. Universitatea Hyperion - Calea Calarasilor... :P
http://www.hyperion.ro/contact
Pana si pe diplomele pe care le iei de acolo este scrisa adresa cu Calea Calarasilor. Insa se pare ca treaba este foarte incurcata pe acolo. Bloc 55 la numarul 168 sau 170 daca nu ma insel. Locatarii de acolo au pe buletine Calea Calarasilor. Se poate verifica. Insa la juma de kilometru mai inapoi spre Corneliu Coposu, la niste case mai vechi , locuitorii stiu ca stau pe Calea Calarasi. Am intrebat personal pe cineva de acolo in drum spre servici. :D