Salut

In primul rand sa inveti sa vorbesti corect limba ROMÂNĂ deoarece esti pe teritoriu romanesc si faci parte dintr-o minoritate nationala. In al doilea rand sa inveti sa iti respecti colegii , munca lor si sa le raspunzi la mail. Nu sa fie nevoie sa trezim tot osm staff ca sa te sensibilizam pe tine. In al treilea rand si in PRINCIPAL sa respecti regulile de editare pe harta. Alea nu le-am inventat eu sau alt coleg. Sunt inventate de creatorii proiectului si sunt puse acolo pentru a fi respectate si pentru a nu face o cacialma din harta.

Nu imi veni cu un document wiki pe post de document oficial. Nu are nicio valoare oficiala.

Daca te uiti pe harta osm oriunde in lume NU ai sa vezi combinatii de nume in 2 limbi diferite puse pe acelasi element pe tag-ul "name". Dupa cum a spus si Gabriel, ai tag specific pentru alte limbi decat cele oficiale, native ale tarii respective. In cazul limbii maghiare tag-ul este "name:hu" pe care tu l-ai sters de fapt cu buna stiinta de pe majoritatea elementelor din Targu Mures. Tag-ul acesta functioneaza , iar cand esti pe un navigator gps si comuti la limba maghiara iti va arata denumirile in limba maghiara tocmai datorita acestui tag - name:hu. Deci totul era in regula pe harta si nu necesita interventia ta. Deci trebuie sa se poata face selectie. Ori daca tu ai pus combinatie de 2 nume pe tag-ul name - a iesit un ditamai carnatul de nume pe care nimeni nu va sti sa il caute pe gps, nu vei mai gasi nicio adresa asociata numelui original deoarece ai stricat corespondenta cu adresele prin tag-ul addr:street.

Este adevarat ca pe harta web - pe mapnik nu vei vedea decat numele puse la tag-ul "name" nu si cele puse la alternative names sau cele pentru alte limbi. Aici nu ai ce face, asta este, trebuie sa accepti sa vezi pe mapnik doar numele romanesti.

Targu Mures este facut perfect din punct de vedere al numelor, este ca un oras de referinta - este printre primele ajunse la nivelul acesta de acoperire iar asta i-o datoram in special colegului Attila Oszkar, pe care nu l-ai respectat in primul rand cand i-ai stricat munca si nici macar nu i-ai raspuns la mailuri.

Invata sa lucrezi in grup, invata sa lucrezi in comunitate!!! In viata o sa ai multa nevoie...