Regulile sunt reguli si trebuiesc respectate de toti membrii romani maghiari
francezi italieni etc. Regulile sunt facute in asa fel incat sa nu existe
discriminare de aceea sunt tag-urile sa poata pune toata lumea in ce limba
vrea. Iar in Romania limba oficiala este romana. Punct

Trimis de pe iPhone-ul meu

Pe 2 mar. 2015, la 10:08, Rădulescu Răzvan <radulescu.raz...@gmail.com> a scris: