Ba eu cred ca s-a vorbit cat se poate de ne-agresiv si pe tonul care trebuie cu asemenea persoane.

Daca vroia sa faca ceva constructiv pentru osm, putea sa puna niste poi-uri sa puna niste adrese, sa puna niste limite de viteza, una alta... Orice din astea este folositor si CONSTRUCTIV. Dar dintre toate , a ales sa se apuce de probleme etnice pe harta. Ca sa nu zic ca persoana in discutie nu are nicio cunostina in a lucra pe osm iar conform imaginilor puse pe facebook , nu cred sa aibe mai mult de 17-18 ani...

Scurt si la obiect -sunt tag-uri facute special pentru alte limbi. Limba primara se pune la name. Alte limbi se pun la tagurile aferente. Nu am inventat noi asta. Au inventat-o cei care au conceput OSM. Noi doar le respectam. ( altii doar editeaza din an in paste si palavragesc de doua ori mai mult cand nu e necesar). Daca greseam noi cu ceva, nu il mai blocau de 3 ori pe gergo211.

Asa ca, problema asta este cat se poate de  relevanta pentru OSM.

On 05.03.2015 18:36, Eddy Petrișor wrote:

Pe 2 mar. 2015 20:15, "Ciprian ARSENIE" <cipr...@carsenie.ro <mailto:cipr...@carsenie.ro>> a scris:

> Sunt lamurit cu astia din mures unde intri in ceva magazin mai mic de la coltul strazii si cand ii vorbesti pe romaneste se uita la tine ca broasca la bariera asa ca greseala negreseala ............

Cu ce e asta relevant pentru OSM, îmi scapă scapă desăvârşire.

Iar acei indivizi nu sunt nici unul din cei implicați în discuțiile de aici, nici Bartha, Attila, Ciprian sau Eddy.

Așa că mai uşor cu generalizările și preconcepțiile, că doar din întâmplare unii s-au născut din părinți de etnia X sau Y, nimeni n-a ales asta și nimeni nu vrea să fie judecat pentru ce a făcut altcinenva.

Un dram de înțelegere şi un ton mai puțin agresiv n-ar strica.

Notă: E valabil pentru mulți din cei implicați în discuție.