Gabriel

Hai reciteste tot ce scrie mai sus, tempereaza vocabularul si capacitatea
de generare de conflict.
Eu in inteleg ca istoric toata comunicarea pe talk-ro a fost construita
doar cu atacuri la persoana si comportament infect, dar cred ca e timpul
asta se se schimbe.

Daca voi toti vreti sa stergem numele de pe DC, asta usor poate fi
organizat. Dar incetati cu amentitarile de revert. Dincolo de nume pe
reteaua de drumuri au fost facute foarte multe imbunatatiri in geometrii.
Vrei sa le faci si lor revert? Asta deja o sa fie vandalizare.

Mai mult respect comunitate, mai mult respect si comunicare.

Anatolie

Best Regards
Anatolie GOLOVCO
+373 79270954