Trimis din Mail pentru Windows 10

De la: Strainu
Trimis: joi, 13 iunie 2019 12:34
Către: OSM Romania
Subiect: Re: [Talk-ro] name= pentru drumurile comunale, de ce?

Da Anatolie, toți cei de mai sus au spus același lucru: fără denumiri
pe drumuri unde nu există. Doar Răzvan a zis că poate, poate, doar
pentru DC-uri. Faceti voi revert sau e nevoie să ne organizăm noi?

Strainu

În mar., 4 iun. 2019 la 17:47, Anatolie Golovco
<golovcoanato...@gmail.com> a scris: