Trimis din Mail pentru Windows 10

De la: Octavian Chelu
Trimis: luni, 10 iunie 2019 22:16
Către: OSM Romania
Subiect: Re: [Talk-ro] Crestere rang DNCB portiunea nord

Din câte-mi aduc aminte parcă se convenise să clasificăm drimurile în funcție
de clasificarea oficială cam astfel:

Autostradă -> motorway
DN E -> trunk
DN -> primary
DJ -> secondary
DC -> tertiary

Argumentul cu ajută rutarea nu este un argument valid, tagul highway nu are,
decăt secundar, rolul de a ajuta rutarea.
Ar trebui să existe alte taguri care să ajute rutarea, pentru că, un trunk
poate fi, uneori, mai puțin rapid decât un tertiary.

Cu alte cuvinte, trebuie văzut dacă Centura București, sau porțiuni din ea,
fac parte dintr-un drum european caz în care trebuie ridicat rangul centurii/
porțiunii la trunk. Dacă nu face parte, atunci trebuie să rămână primary.

Greu de crezut că nu sunt cel puțin porțiuni care să facă parte dintr-un drum
european, spre exemplu E70:
 "Timişoara – Drobeta-Turnu Severin – Craiova – Alexandria – Bucharest –
Giurgiu" (copy/paste de pe wiki) nu văd cum trece prin București, decăt pe
centură. Dar aici atrebuie deja să se exprime cineva care știe mai bine cum
sun nomenclatoarele astea și care să fie mai implicat în proiect decăt am
putut eu să fiu în ultimii ani.