Von: Predrag Milanović <pmilano...@gmail.com>
An: Thomas <toba0...@yahoo.de>; OpenStreetMap Serbia <talk-rs@openstreetmap.org>
Gesendet: 23:41 Samstag, 24.September 2011
Betreff: Re: [OpenStreetMap Serbia] Pozdrav svima

    Томас,

    Није питање које писмо треба користити, већ да ли ова листа има
    "кворум" за такву одлуку и ауторитет да такву одлуку наметне
    другима. Ево, ја бих, генерално, гласао за латиницу, али никада у
    Горњем Милановцу не бих уместо ћириличних назива ставио латиничне.
    Такође, у Нишу бих оставио оба писма.
    По мени је већи проблем коришћење "ћелаве" латинице него
    коришћење ћирилице, а то нико не спомиње...

    Поздрав,
    Пеђа

On 09/24/2011 09:15 PM, Thomas wrote:
Nisam siguran da je samo manjina na ovoj mail listi podržava latinicu. Šta
mislite da se izvrši jedno javno glasanje? Da li ljudi iz inostranstva imaju
pravo da glase?

>________________________________

            одређеној
>области (граду, регији).
>    Једино у чему је постигнут договор је да се у таг name
            уноси назив
>у писму које се најчешће користи у околини, а у таг name:sr
            оно друго
>писмо. Да будем прецизнији, то су жеље малог броја људи са
            листе док у
>пракси има свачега.
>
>    Поздрав,
>    Пеђа

            cesto do rodne
            sastanka sa ekipom.

            u nazivima
            koristi za
            jel koristimo
            tu temu, ili
            principijelni stav,
            imamo dva pisma?
            nacionalnih manjina?

            što imamo od
            godine naprave listu,
            i administrator
>>> iste. A voleo bih da tu privilegiju podelim i sa
            ostalima :)

            nekoliko, vidi

            korisno i motivišuće,

            odmah mesto i vreme:

> [...]