Gde čuva podatke ovaj editor? U glavnu bazu OSM-a ili u neku drugu? Ako
je neka druga, molim samo da se pazi, pošto ćemo doći do split-brain
problema (write-ovanje podataka na dva mesta) i onda ćemo jako teško
merge-ovati podatke. Ako postoji mogućnost da menjamo *samo* glavnu bazu
(sa name:sr tagovima), ja sam pre za to (a da se na ovu našu samo lupe
ti patch-evi koje želite). Ako je u glavnu bazu, onda ignorišite moj
mail:)

poz, kokan