On 25 Jul 2009 at 17:43, Magnus wrote:

> Det finns inte risk att GPS-loggern uteblir om man säger upp
> prenumerationen när man fått sin första tidning? Leveranstid är
> ju 3v för loggern, är det för att de vill undvika hit'n'run
> kartografer? :)

Fungerade för mig iaf...
Förutom det där med 3v, det tog 6-7v. Men du betalar för två nummer
så du kan vänta med att säga upp tills efter du fått andra numret.

Beställde, fick första numret och betalade, fick andra numret och
sa upp prenumerationen, fick loggern efter ytterligare några
veckor.

Sedan kan nämna att loggern saknar hål eller andra möjligheter att
fästa den i något vilket kan vara lite besvärligt. Det syns när man
gått och hållt den i handen hur man hållit den tror jag. Ibland kan
spåret vara väldigt brusigt, kanske pga att den inte haft bra sikt
uppåt eller att man hållit den så att antennen har varit i fel
vinkel.

/Jonas