Visst, det är inte ett argument för att införa nestlade relationer,
men det är en bonuseffekt man får på köpet om man gör det.
Och jo, man kan revertera under förutsättning att det inte gjorts
några ändringar på de ingående elementen efter raderingen. Då det inte
torde ta särskilt lång tid innan någon ändrar en tagg eller flyttar en
nog nånstans längs hela europavägen så måste man vara jäkligt snabb
för att kunna revertera en raderad europavägsrelation.

Konrad