Det är mycket lättare att redigera ytor som sitter fast i vägar numera
när man kan mittklicka i Josm. Jag har förstått att det är två olika
skolor men jag har en känsla av att den som förespråkar att rita i
vägarna har övertaget. "landuse=highway" är nog ingen bra idé,
eftersom det är bättre att använda breddvärdet för att definiera hur
bred en väg är.

/Andreas