Tog filen och plockade in koordinaterna i tabellen som jag exporterade till
excel... kom sedan på att det finns 76250 objekt i filen så jag delade upp
den i två excelfiler som ligger här:

http://dl.dropbox.com/u/3129418/BBR_excel.zip

Rensade ut en del onödiga kolumner eftersom dbf-tabellen till shapefilen låg
på över 700 Mb..

mvh
Henrik

Henrik Lundqvist