Hej alla!
Nu är mer än hälften av de ursprungliga som inte svarat kontaktade! Och av de 486 st kontaktade har 177 st acceptera licensen. Det är 36% positiva svar!

Jag såg att Erik skrev om "krass prioritering av vilka det lönar sig att
kontakta". Jag måste säga att statistiken visar att det är värt att
kontakta alla - var tredje svarar positivt!

Under helgen har antalet kontaktade planat ut men jag hoppas nya friska krafter vill ta tag i att få kurvan över kontaktade att fortsätta stiga - vi är ju mer än halvvägs redan!

--
Vänliga hälsningar
Peter Kindström