Om historian bara är viktig för att veta om datan är ODBL-kompatibel, så gör
det ju inget att datan ersätts med ny data - då vet vi ju bara ännu säkrare att
datan är kompatibel!

Sen känner dessutom jag att det inte alls är säkert att data blir kvar om
ursprungliga källan inte godkänt ODBL. Och jag känner stor oro för att
icke-kompatibel data kommer 'raderas' med (för) kort varsel. :-(

--
Vänliga hälsningar
Peter Kindström