Har letat efter mer fel eftersom min skoterkarta inte vill rendera rätt vid
Göteborg...

Här är det dubbla öar... det kan aldrig vara bra!
http://www.openstreetmap.org/?lat=57.68787&lon=11.8321&zoom=16&layers=M

Är det bara att radera en av kustlinjerna tro? Det är flera öar runt om som
är knasiga.
Kan det ha samban med det tidigare strulet?

/Henrik R