Eftersom jag precis råkade vända på mitt dygn hade jag också varit
intresserad. Jag har bara varit på Gräddhyllan en gång, men är det
inte så att deras inre lokaler är mer stuk av "dyrrestaurang", medan
de yttre lokalerna brukar vara rätt överfulla? Det var intrycket jag
fick då i alla fall, men de kan ju vara fel.

19.15 hade passat bra för min del.

/Andreas