Jag vet inte direkt om jag hade tänkt släpa dit min dator men jag har
i vilket fall en dongel för mobilt nätverk som jag kan ta med om någon
vill låna (om jag hittar den). Jag tror att Telenors
installationsprogram ligger på den.

Finns det några stillsamma uteställen i centrala Lund en
lördagskväll...? Ariman är nog inget alternativ, för där är alltid ett
himla liv och det brukar väl vara nattklubbsnivå på musiken där på
helgkvällarna. För några år sen satt vi på John Bull på en
Wikipediaträff. De har lite lägre ljudnivå, och det gick helt okej att
snacka i hyfsat normal samtalston där. Bishop's Arms är väl också helt
okej på den fronten. Mycket folk är det ju ändå, och jag vet inte hur
det ser ut på internetfronten. Båda två är ju rätt så traditionella
pubbar med lite äldre målgrupp.

/Andreas