Hej!

Jag missade ju förra träffen i Lund, så jag tänkte att vi kunde ha en
ny. Jag pratade lite med Britta Duve Hansen som är den som sett till
att vi kan jobba med Lunds kommuns ortofoto i OSM. Hon ville också
träffa lite osm:are och även berätta om hur det är att bearbeta
kommuner och liknande för att få dem att bli samarbetsvilliga för vårt
syfte :)

Vi tänkte att allhelgonahelgen hade varit bra. Det är en av få lediga
helger för min del, eftersom jag jobbar natt måndag-lördag och ibland
även söndag.

Mitt förslag är alltså att vi ses 2 eller 3 november, förslagsvis på
samma ställe som förra gången (Glorias? hur var ljudnivån där?)

Hänger ni på?

MVH Andreas