Tycker nog Embassy of Sweden räcker.

Dock vad gäller språk för okvalname så har jag definitivt inga
preferenser och vet inget. Men kanske borde vara språket som används
som primärt språk i landet. (sen kan man ju hävda att alla ambassader
ligger i Sverige och konsulat i värdlandet (tror det är så rent
tekniskt?) men då tycker jag nog det börjar gå lite överstyr..)

MvH Tobias