> Fast hur ska man göra om halva kvarteret är bostadshus och andra
> halvan kommersiella byggnader, ska kvartersnamnet då taggas på båda
> landuse-objekten?

En annan sak man kan fundera på är om det är värt att tagga på något
sätt som skiljer på kvartersnamn och andra namn man kan tänkas ha på
en landuse=residential; jag såg t.ex. några BRF:er och ett vårdhem av
något slag (fast där man man förstås diskutera om residential är rätt)
när jag kollade lite snabbt. Eller är jag bara onödigt datamuppig när
jag blir lätt nervös av att blanda olika namnrymder? :-)