Hej

Jag funderade på att försöka dra ihop något i Göteborg nästa söndag?
Mest som en social grej och försöka lära känna varandra. Hade tänkt
mig att träffas på någon pub eller café på eftermiddagen, pub kanske
är bäst så kan man äta något samtidigt. Ge gärna förslag.
Om ni vill men inte kan svara gärna och när ni skulle kunna.

Jag har även sett att det funnits en del nya som börjat mappa i
Göteborg. Eftersom de antagligen inte finns med på denna lista tänkte
jag även sicka en inbjudan via OSM-mail (så skriv gärna erat alias om
ni svarar och inte vill ha ett mail även på osm :) ).

MvH Tobias