Hej.

Vi verkar bli en 4-6 personer. Jag kommer försöka ha på mig en SOTM
T-Shirt så vi skall förhoppningsvis hitta varandra. Tror det inte
brukar va så mycket folk där vid den tiden heller.
Beror la lite på hur sent du tänkte dig Erik. Men jag har inget annat
planerat. mitt nummer är 0762-620 621 om du vill kolla om vi är kvar
eller inte.

Anders om du jobbar i Gbg eller så kan du låna mitt gästrum om du
vill. Det är dock ganska ostädat här hemma.

MvH Tobias