Hej

Har jobbat en del med ortersidan. En del kvar att göra så den skulle kunna
bli lite finare. Men man kan nu få upp orter som saknas i kommunen genom
att klcika på den. Den kan vara dåligt fungerande i IE, men om man slår på
kompatibilitetsnåt uppe i listen så fungerar den för mig. (om det är
problem byt till en riktig webläsare :P ).
Har även byt färg på småorter utan scb-kod till grön så den inte ser fel ut
om det är en hamlet som inte scb har. Men de gröna pilarna är bra för att
hita småorter när man adderar scb-koder.
Har gjort om blobbarna så de är pilar så man kan läsa namnet också :).
Och givetvis lagt till hydda av Kalle som en utmärkt baselayer när man har
en färgad overlay. :).

http://minkarta.no-ip.org/orter.html

MvH Tobias