Jepp därav mina tre punkter. Och jag har ingen invändning på det som står
där. Invändningen var att det lät som att de svårigheterna var det enda som
kommit till och inga förbättringar :). Så det var inte att säga att du inte
hade rätt utan mer att det inte kanske var hela sanningen :).

Sen bedömmningen om merarbetet är värt vad det ger? Jag tycker det. Du
kanske inte gör det? :)

MvH Tobias