On Sep 4, 2013, at 10:06 AM, David Hall wrote:

> 2013/9/3 Karl Wettin <karl.wet...@kodapan.se>
> http://osm.kodapan.se:9998/postnummer/classify/gui.html
>

> Testa gärna med ställen ni känner till och berätta om den lyckas hitta rätt
> eller fel postnummer till platserna ni klickar på.
>

> Området närmast 58.20863,16.58874 (i Valdemarsvik, Östergötland) ger resultat
> som 15330 Järna och 77130 Ludvika. Har inte kollat på det underliggande datat
> i OSM för att finna någon ledtråd där.

Så, nu har jag fixat lite buggar gällande när den gissar på postorten, samt att
den förhoppningsvis rapporterar lite felmeddelande när och varför den inte
klarar av att lista ut postnummer.

Tack för rapport! Försök gärna igen och se om det fungerar bättre på platser
som inte blev rätt tidigare.

                        kalle