Hej igen!

har gjort mina första redigeringar! (
https://www.openstreetmap.org/user/uhtoom )

Nu undrar jag om någon av er sköna människor skulle vilja titta på det
lilla och se om något ser helt galet ut (=

Vägen jag anslutit mina små vägar till (Tarravägen) byter namn i båda
ändarna av den nu namngivna och inritade vägen, om jag markerar en del och
byter namn på denna - riskerar jag att sabba någons arbete då?

och när jag ändå ställer frågor - är det skitjobbigt att jag använder
mail-listan som chat? är för sporadisk vid datorn för att tycka irc är
bekvämt, men anpassar mig såklart om det önskas (=

Tacksam för all hjälp! (=

//uhtoom