Hej

Kul att du har börjat kartlägga! Hoppas det kommer mer, och du får
gärna skicka mail här istf irc. Men det går nog snabbare att få svar
på IRC. Tycker det ser bra ut, åsikterna jag har är inte så viktiga
utan mest här för att diskutera.

access=private används om man inte tillåter folk åka på vägen utan
tillstånd, om det är en uppfart till ett hus så brukar jag använda
highway=service; service=driveway. Ibland använder jag sådan taggning
även på ~800m långa vägar som bara går till en stuga, någon får gärna
kritisera det. :-)

Fortsätter in path:en in i skogen, då kan det vara en bra idé att
markera att den gör det, men det gör jag själv inte alla gånger.

Jag skulle själv ha försökt att redigera lite mer innan jag tryckte på
"Spara" så man inte behöver gå igenom så många changesets, men det
innebär ju pckså att jag ibland inte sparar allt jag gör vilket kanske
inte är optimalt.

Här har du dina changesets:
http://overpass-api.de/achavi/?changeset=28732317
http://overpass-api.de/achavi/?changeset=28732258