Underbart att kunna komma åt hastighetsgränserna direkt från JOSM. Dock är
det tyvärr inte lika bra med enbart kulörkodade hastighetsgränser. Dels
ställer det till problem för ca 10% av den manliga befolkningen som är
utrustade med defekt färgseende i någon form (mig själv inkluderad), dels
måste man ha webbsidan med kartnyckeln uppe samtidigt för att hela tiden
jämföra det man ser på kartan med det värde man ska sätta i taggarna.

OM det skulle gå att få till så att hastigheten skrivs ut i klartext i
kartlagret också (kulörmarkeingen kan förstås finnas kvar ändå) så skulle
det bli ännu något bättre :-)

/Tomas