Hojla!

Če resursi niso pretirano omejujoči bi lahko:
- vzdrževali lokalno kopijo podatkov (izseka do celih stopinj v
postgres/postgis bazi)
- hosting openstreetmap.si z zemljevidom tega področja (s srtm izohipsami)
- mapnik rendering zemljevida s prioriteto name:sl variantam imen (zna
biti zanimivo v obmejnih področjih)
- arhiv izsekov osm podatkov (npr tedenski ali mesečni dump področja,
da se vidi rast)
- podatki v drugih oblikah (garmin img, navit...pač po potrebi in zmožnostih)
- izdelave raznih statistik, trendov, tagwatch ipd
- študentje bi lahko imeli to kot poligon za svoje projekte na realnih
podatkih, zanimivejše dosežke bi lahko predstavili na spletu (tudi v
živo s trenutnimi podatki)

Bi ta virtualka bila od zunaj dosegljiva prek porta 80?
Kakšne bi bile omejitve (disk, ram...) in ali bi se jih dalo po
potrebi dvigniti?

lp,
Štefan