Helou!

FOSSGIS / nemška OSM skupnost je dobila na uporabo 3 zmogljive
strežnike in jih ponuja raznim OSM projektom:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2009-October/043540.html

Se mi zdi, da zna to biti zelo zanimiva alternativa hostingu na 1.6
GHz Atom strežniku na FRI-ju, zlasti, ker bo zelo verjetno lokalno
dostopna kopija celotne OSM baze že za druge projekte in nismo omejeni
z velikostjo XAPI response-ov.

Po prvem preverjanju pri Frederiku Rammu bi zadeva lahko bila na voljo
tudi za naše potrebe, zato sem "projekt" opisal na strani
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/FOSSGIS/Server/Projects/OSM_Slovenia_Web_Site
Komentarji in dopolnitve wiki strani so dobrodošle.

lp,
Štefan