Mejuah-juah man banta kerina,

Tuhu meriah ukur kami enggo ertambah pemetehta soal
mela mulih adi la rulih ndai. Kata bujur pe sikataken
kami man bandu kerina si enggo "sharing" soal topikta
enda. Memang tuhu mbue pengertian rulih enda ndai me
Pa MUG ? erbapa ban kami lebe tuturta Pa, me labo
dalih Pa ? Amin bage gia mbuena pengertian rulih ndai,
madian si sungkun pusuh peraten nta sekalak sekalak,
kai enggo si bahan guna kuta kemulihennta e. Ence adi
enggo si ukuri mbages mbages, lakoken asa ukurta
meriah, asa ngasupta ras pe erguna man keluarga nta
lah lebe tambah jilena adi erguna man jelma si
enterem.

Uga maka bage  ningku ? sebab lit kang kuidah kalak
karo si enggo cukup terkenal, riahen akapna nampati
kalak selain kalak karo ( mungkin lit latar belakangna
engkai maka bagena ia ).

Adi soal la diatena nari mulih ku kuta, menurut
pengakap kami Pa, e pe lit nge latar belakangna,
misalna ntah enggo lanai lit sinura kempak ia :)...
banci kang, ntah pe adi mulih ia ku kutana guntar
banna kuta na e ... Mungkin saja me kin Pa ?

Bagem lebe ibas kami nari
Bujur ras mejuah-juah kita kerina

SGM V
--- MU Ginting <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Mejuah-juah permilis sirulo
> Salam sukses man kerina perantau Karo
>
> Enggo me bagi si tambah luas janah tambah mbages
> perukuren ras ruang
> perukurenta soal kemulihen perlajang Karo enda ndai.
> Enda tentu sada
> perkembangan ka man banta si ngukurken nasib
> perlajang Karo bagepe
> man perlajang Karo nambah semangat kang. Kemulihen
> enda labo ngenca
> fisik (perbaroeng Peceren) bagepe keberhasilan enda
> labo ngenca
> fisik (Nomi) seh kuakap payona, tuhu memperluas cara
> [...]

 SGM V ( Suryadana Ginting Munthe )
Hidup ini adalah proses, pilihlah Pasu-pasu Ula Palu-palu

Be a better friend, newshound, and